Wildberries-ի օգտատերերի անձնական տվյալները և վճարային տվյալները չեն տուժել խափանումների հետևանքով, մասնագետները վերացրել են հավելվածի և ծառայության վեբ կայքի աշխատանքում գրանցված խնդիրների ավելի քան 70%-ը: «ՌԻԱ Նովոստի»-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին հայտնել են ընկերությունից:
Երկուշաբթի օրը, երբ օգտատերերը սկսել են զանգվածաբար բողոքել Wildberries-ի աշխատանքից, ընկերությունը հայտնել էր, որ շտկվել են ծառայության սխալները, իսկ ավելի ուշ մասնագետները վերացրել են խնդիրների ավելի քան 70%-ը։
Երեքշաբթի օրը, ըստ Downdetector կայքի, որը վերահսկում է հանրահայտ ինտերնետային ռեսուրսների խափանումներն ու խափանումները, Wildberries-ի հաճախորդները մի շարք երկրներից կրկին դժգոհում են իր աշխատանքում խափանումներից։
«Մարտի 15-ի դրությամբ Wildberries-ի աշխատանքում գրանցված խնդիրների թիվը մարտի 14-ի համեմատ նվազել է չորս անգամ: Նոր խնդիրներ չեն առաջացել. ՏՏ մասնագետներն օպերատիվ կերպով վերացնում են երեկվա միջադեպի հետևանքները: Արձանագրված խնդիրները չեն ազդել հաճախորդների ֆինանսական միջոցների վրա»,- ասվում է հաղորդագրության մեջ։