Փաշինյանի լայվը՝ ավիաընկերություններին լիցենզիայից զրկելու պատճա՞ռ

Փաշինյանի լայվը՝ ավիաընկերություններին լիցենզիայից զրկելու պատճա՞ռ

Քաղաքական Ipress 2020-06-29 22:29:00 822
Հետևեք մեզ՝ Telegram-ում
gst_CLzTn.jpg

Hraparak.am-ը գրում է.

Ամիսներ առաջ հայտնի դարձավ, որ Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիան հայտնվել է Թռիչքային անվտանգության եվրոպական գործակալության սև ցուցակում։ Քաղավիացիայի կոմիտեն մինչ այժմ գաղտնի է պահում, թե ի՞նչ նկատառումներ է ունեցել եվրոպական կազմակերպությունը և ինչո՞ւ են մեր ավիաընկերությունները զրկվել լիցենզիայից։ Դրանք երկուսն են, մեկը՝ «Տարոն ավիան» նույնիսկ դադարեցրեց գործունեությունը և փակվեց։ Ավիացիոն մասնագետներից մեկը, որն ապրում է արտասահմանում, կապվեց մեզ հետ եւ նշեց, որ Եվրոպական կազմակերպության կողմից հայկական ընկերությունները սև ցուցակ գցելու պատճառներից մեկն էլ Նիկոլ Փաշինյանի լայվն է եղել։ 

Չորս ամիս առաջ՝ մարտի 9-ին, վարչապետն ուղիղ հեռարձակում էր իրականացրել ինքնաթիռի՝ օդաչուների խցիկից, 3 հազար մետր բարձրության վրա։ «Պարոն Փաշինյանի ֆեյսբուքյան էջում լայվը՝ օդաչուների խցիկից, ամենամեծ խախտումն է։ Տարիներ առաջ լեհական օդանավը վթար է ունեցել ՌԴ-ում հենց այդ պատճառով, դա կառավարական օդանավ էր։ Լեհաստանի նախարարներից մեկը օդաչուի կաբինայում էր նստած եղել և հեռախոսով էր զբաղված եղել, այդ պաճառով օդաչուների հետ կապը փչացել էր և օդաչուները չէին լսել, թե դիսպետչերը ինչ է ասում, և մառախուղի պատճառով ինքնաթիռը վթարվեց։ Դրանից հետո միջազգային ավիացիոն կազմակերպություններն օրենք են ընդունել, որ խիստ արգելված են նման բաները։

Միջազգային կազմակերպությունները տեղեկանք են ստացել, որ պարոն Փաշինյանը շատ մեծ խախտում է արել, և եվրոպական ու միջազգային ավիացիոն կազմակերպությունները զբաղված են այդ հարցով։ Այդպիսի դիմում գրվել է նաև Հայաստանի քաղավիացիային, սակայն այդտեղից որևէ պարզաբանում չեղավ, իրենք ձև են թափում, թե դա լուրջ բան չէ»,- ասաց մեր զրուցակիցը։ «Սև ցուցակ գցելու պատճառը ոչ թե ավիաընկերություններն են, ոչ թե ավիացիոն մասնագետներն են, այլ քաղավիացիայի կոմիտեն՝ Տաթևիկ Ռևազյանի գլխավորությամբ, և կառավարությունը՝ Նիկոլ Փաշինյանի գլխավորությամբ», կարծում է նա։ 

Զրուցեցինք նաև ավիացիոն փորձագետ Նավիկ Խաչատրյանի հետ։ Կարո՞ղ է վարչապետի լայվը լինել մեր ավիացիային լիցենզիայից զրկելու պատճառ։ Խաչատրյանի կարծիքով՝ միայն լայվը բավարար չէ, այն կարող է լինել պատճառներից մեկը․ «Նամակի առաջին մասում խոսվում է այն մասին, որ ՀՀ Քաղավիացիայի կոմիտեն չի կարողացել անցնել EASA-ի անվտանգության աուդիտը՝ փետրվարի սկզբին, իսկ վերջին ամիսներին ավիացիոն հանրությունը առաջնահերթ ցանկանում էր տեղեկանալ պատճառների մասին՝ ինչ է գրված է EASA report-ի մեջ:

Ցավոք դա հնարավոր չեղավ, որովհետև այն պատվեց երկրի անվտանգության գաղտնիության շղարշով և հետևաբար պատճառները խնամքով թաքցվեցին: EASA-ն էլ իր հերթին, լինելով փակ կառույց, դրանք չի տրամադրում: Իմ կարծիքով՝ նմանատիպ վերաբերմունքը, պատճառները գաղտնի պահելը չի նպաստելու եղած խնդիրների հայտնաբերմանը և շտկմանը, հետագայում դրանք նորից կարող են կրկնվել: Երկրորդ մասում խոսվում է այն մասին, որ ՀՀ վարչապետը իր A319 օդանավի շահագործման ընթացքում, 10000 ft կամ 3000 մետր բարձրության վրա վայրէջքի ժամանակ լայվ է մտել սոցիալական մեդիայի համար: Ասվում է, որ այդ տեղեկատվությունը նույնպես ուղարկվել է ՀՀ ՔԱԿ-ին որպես վերահսկող մարմնի, բայց նույնպես անտեսվել է: Սա, իհարկե, նույնպես ցավալի փաստ է՝ ինչը արձանագրում է, որ ՔԱԿ-ը որպես կառույց իր տեղում չէ և թռիչքային անվտանգության նկատմամբ վերահսկողությունը պատշաճ մակարդակով չի իրականացվում: Ավիացիայում գոյություն ունի թռիչքային անվտանգություն և ավիացիոն անվտանգություն, այս երկուսի պահանջները նշված պահով չեն կատարվել:

Բոլորս օդանավերի մեջ բազմիցս լսել ենք, որ վայրէջքի ժամանակ հայտարարվում է, որ բոլոր տեսակի էլեկտրոնային սարքերը պետք է անջատվեն, երբ օդանավը իջնում է և հասնում է 3000 մետր բարձրության, որի ժամանակ գետնի հետ միանում և գործում է ինտերնետը և միանում են բջջային կապերը (իսկ պահանջվում է, որ սարքերը օդանավերի մեջ այդ պահին անջատված լինեն՝ ռադիո ալիքների վերադրումից խուսափելու համար), ալիքների interference-ը անմիջական ազդեցություն ունի օդանավերի տեղորոշման (կոմպասի) վրա և օդանչուն կարող է վայրէջքի պարագայում շատ սուղ վայրկյանների ընթացքում ճիշտ չկողմնորոշվել, որը կհանգեցնի վթարի: Իսկ ավիացիոն անվտանգության հետ առնչվում է այնքանով, որ երբ որևէ մեկը վայրէջքի պահին 3000 մետրից խոսում է բջջայինով, որն իր հերթին լսվում է օդաչուների խցիկում, դա կարող է խանգարել օդաչուի և օդանավակայանի դիսպետչերի խոսակցությանը, հարցերն ու պատասխանները ճիշտ չհասկացվեն, չլսվեն, ընդհուպ մինչև վատագույն դեպքերում դետոնատորներ աշխատեցվեն և այլն: EASA-ն խստորեն պահանջում է երկրների ավիացիոն պատասխանատուներից նման թեմաները բացառել (համապատասխան գործիքակազմ բնական է կա, և վաղուց գործում է)»,- ասաց Խաչատրյանը։

Поделиться
Класс
Send
25dae6af-9dcb-417b-a5a4-8ff321e6aae2_9dgQV.jpeg

Դոլարն ու ռուբլին կտրուկ էժանացան

1f3f9689-75ee-4da5-b4f7-76a1c3334cac_Ee_s4.jpeg

Հայտնի է՝ ինչու է զինվորը կյանքին վերջ տվել. Նա նամակ է թողել

aeaf9809-258b-4d7a-96d4-9e3f146da01f_TwqPc.jpeg

Քիչ առաջ նոր թվեր հրապարակեց Կենտրոնական բանկը

66c1a952-4fbb-4b8d-ba78-708ec4a72724_L3hPg.jpeg

36 ժամ ջուր չի լինելու այս հասցեներում

17e8e493-8667-47c6-8bb7-a778660c3fb5_hTLIW.jpeg

31 ժամ գազ չի լինելու նշված հասցեներում

9367628f-7792-4051-a47b-29fa56734a57_AlmE6.jpeg

Մի շարք երթուղիներ են ավելացվել և միացվել. նոր ավտոբուսները մտնում են երթուղի

46289f3e-70df-4519-b68c-19b20a3380ba_HhzHS.jpeg

Մինչ վարորդները ջանասիրաբար «մաքրում» են մեքենաների ապակիների «պլյոնկաները», իշխանությունները որոշումը փոխեցին

bada97dd-ad72-444a-a4f3-fe3c1ce4ffca_tnlZ6.jpeg

Կտրուկ տատանումներ. Նոր Փոխարժեքները սահմանեց ԿԲ-ն

1b43f461-10fb-4ea1-b948-7f291f7b632f_BUi3e.jpeg

Հայաստանում կանայք կկարողանան ծառայել 6 ամիս, կստանան 1 միլիոն դրամ

939b7460-5f02-4bce-a31b-c8a0f9428d6c_BdGS2.jpeg

Հայտնի է՝ երբ է այս տարի նշվելու Վարդավառը

13dbc44e-3e77-47b2-9a78-98a7e0361414_c9EVo.jpeg

Քիչ առաջ նոր փոխարժեքներ սահմանեց Կենտրոնական բանկը

74c467e4-4677-4d89-9f2c-9d6040e99eeb_ia4NO.jpeg

Տեսախցիկը արձանագրել է ողբերգական վթարի պահը (տեսանյութ)